Goed voorbereid van start bij de Voorjaarscompetitie!

In samenwerking met onze hoofdtrainer Michiel Vinkenburg biedt LTV Vianen jou en je competitieteam de kans om goed voorbereid de Voorjaarscompetitie in te gaan.

Wat bieden we?

  • 3 competitiegerichte trainingen van 1 uur met veel spelsituaties zoals service en return, opkomen naar het net en spelen tegen de netspelers
  • 2 teams tegelijkertijd Max. 8 spelers/speelsters op 2 banen
  • Indeling op niveau 4/5, 6/7 of 8/9
  • Data, zaterdag 14, 21 en 28 maart tussen 09.00-10.00 / 10.00-11.00 / 12.00-13.00
  • € 25  per persoon o.b.v. 8 deelnemers*

Ad.*Training gaat door bij minimaal 6 deelnemers van vergelijkbaar niveau, kosten naar rato van aantal deelnemers.

Dit aanbod heeft een duidelijke focus op het dubbelspel en is enkel bedoeld voor spelers/speelsters of teams die zich hebben ingeschreven voor de Voorjaarscompetitie.

Wil je meedoen?

Schrijf je dan vóór 29 februari in via BTA.

De trainer maakt vervolgens de indeling van de groepen en een bevestiging van deelname volgt nog.

Pachter Ron Bunders stelt zich voor

Ik ben Ron Bunders, trotse vader van Bo Elise. In Vianen getogen en geboren in IJsselstein. Vanaf mijn 25ste heb ik zo’n 10 jaar omzwervingen gedaan rondom Utrecht, waarna ik ben neergestreken in de buitenstad. Een fantastische plek om te wonen. In Vianen ben ik vooral actief geweest voor de basketbal vereniging, al op jonge leeftijd ben ik als trainer begonnen en geëindigd als voorzitter.

Waar heb je allemaal gewerkt, voor je besloot de kantine van LTVV te gaan pachten?
Van origine ben ik pedagogisch ingesteld, maar ik begon als timmerman bij Wim Kastelein en later Bert Woudenberg. Dat was niet bevredigend genoeg en na een carrière switch ben ik met verslaafden gaan werken in de gebruikersruimte op hoog Catharijne. Waarna ik mijn weg vervolgde door met dak- en thuisloze jongeren te gaan werken in Utrecht. Wat erg leuk en juist vooral bevredigend werk was. Omdat ik door wilde groeien ben ik gaan werken als senior ambulant hulpverlener voor mensen met een verstandelijke beperking in Hilversum en later Amsterdam. Bij de laatste twee heb ik voor de gekste werkgever met het grootste hart gewerkt. Helaas was de afstand te groot en wilde ik vaker bij mijn dochter zijn. Dus ben ik gaan werken in ’t Fust. Een gekke switch, maar hier kan ik alles in kwijt wie ik ben, met name omdat ik event management heb gestudeerd.

Wat is het leukste aan het werken in de horeca?
Het leukst is dat je dus alles bent in de horeca. Gastheer, organisator, vertrouwenspersoon, je moet handig zijn, kok en soms hulpverlener, maar vooral gezelligheidsdier, je bent er voor de mensen.

Wat is het gekste wat je in de horeca hebt meegemaakt?
Dat kan ik niet zeggen als barman…
Wel de te gekke dingen die ik heb gedaan. Bijvoorbeeld koken met Bouwman, een wildavond waarbij we een 4 gangen diner hebben neergezet en het hele café heeft genoten van een geweldige ervaring. Om vervolgens door te knallen in een super drukke avond.
En afgelopen zomer hebben we samen met Slagerij de Goeij voor 100 personen een BBQ georganiseerd omdat 2 personeelsleden in de finale stonden van baas BBQ. 

Waar moet een goede barman of -vrouw volgens jou aan voldoen?
Een goede barman zorgt ervoor dat de mensen die bediend worden, zich thuis en op hun gemak voelen. Door te luisteren, service te geven en sfeer te proeven. Dat is het belangrijkste voor mij. De rest kun je leren, of het nou een goed biertje tappen is, of een lekkere tosti maken.

Wat is het lekkerste dat we straks bij jou kunnen bestellen?
Oeh dat wordt moeilijk. Want er komen daghappen voor onze druk bezette leden die niet altijd tijd hebben om te koken, maar ook de competitieschotel wil ik in een nieuw jasje steken.
Daarnaast komt er een nieuw koffiezet apparaat. Maar zoals het wel vaker zal gaan, dan kiezen de mensen toch voor het soepje van mijn moeder. Er valt in ieder geval genoeg te proeven de komende tijd en hopelijk tot ver daarna.

Als je nog vrije tijd over hebt: wat doe je naast je werk graag?
Mijn dochter plagen, want ik ben een co-vader. Met mijn dochter ben ik heel graag samen en ze zal dan ook veel op de tennisbaan zijn, al dan niet met haar vriendinnetje. Naast mijn ouders en broers, ben ik graag met mijn 4 basketbal vrienden. Samen zijn wij de basis 5, dus als je lange bomen ziet rondlopen om een handje te helpen, dan zijn dat mijn maatjes. Ook zit ik bij de biljart vereniging en met broer Kai ga ik wel eens kitesurfen. 

Wat kunnen de LTVV’ers het komende seizoen van jou verwachten?
De leden kunnen een goede service verwachten en kiezen uit een aansprekend aanbod in een clubhuis waar ze zich thuis voelen en graag willen zijn. In samenwerking met het bestuur en de commissies hoop ik de wensen van leden zo goed mogelijk te bewerkstelligen, opdat LTVV een bloeiende vereniging blijft.

Pacht kantine LTV Vianen

Het contract met de huidige pachter van L.T.V. Vianen loopt eind 2019 af. In oktober 2019 is er tijdens een algemene leden vergadering besloten vanaf 2020 opnieuw met een pachter verder te gaan en de bar niet in eigen beheer te nemen. Daarnaast is besloten om een open aanbesteding te doen, waarbij nieuwe partijen de mogelijkheid krijgen zich in te schrijven. Het bestuur van LTVV zal dit proces gaan begeleiden.

Geïnteresseerden kunnen zich melden bij de secretaris, waarna op verzoek het complete offertedocument horeca LTV Vianen wordt toegezonden.

GESLOTEN

pacht kantine LTV Vianen

Happy Halloween Tennis Toernooi

  • Voor alle jeugd (lidmaatschap niet verplicht)
  • Kom (sportief) verkleed.
  • Neem je ouders mee voor een drankje en gezelligheid.
  • Inschrijfgeld € 3.50 (gelieve contant en gepast)

Kinderen tussen 7-14 jaar.
Natuurlijk voor alle LTV Vianen jeugdleden.
Maar ook voor kinderen van leden.
Vriendjes, vriendinnetjes, neefjes en nichtjes.
Kortom, lidmaatschap van LTV Vianen is niet nodig.

GESLOTEN

Secretaris (Dagelijks Bestuur)

Ben je gezellig en pietje precies? Houd je het hoofd koel en kun je wel wat werk verzetten? Dan ben jij misschien wel de secretaris die wij zoeken!
Jij zorgt voor een efficiënt lopend secretariaat en vormt samen met de voorzitter en penningmeester het
dagelijks bestuur.

  • neemt deel aan bestuursvergaderingen, notuleert en verzorgt de actiepuntenlijst
  • verspreidt de notulen en de actielijst onder de deelnemers aan vergaderingen
  • houdt een archief bij en ziet toe op de wettelijke bewaartermijn.
  • stelt in overleg de agenda vast en verstuurt de uitnodigingen voor vergaderingen
  • ontvangt correspondentie en zorgt ervoor dat deze bij de betreffende functionaris(sen) komt
  • verzorgt de correspondentie van het bestuur
  • is het eerste aanspreekpunt voor de vereniging voor externen.

Herken jij jezelf hierin?

  • accuraat
  • communicatief vaardig

Interesse of meer informatie nodig? communicatie@ltv-vianen.nl